SKRIVET: 2009-09-13, kl 15:36:46 | PUBLICERAT I: Lifetime

Penny&Stella<3

Heej
Dagen är en väldigt bra dag. Tänkte locka håret på morgonen
men det blev inte så sen i alla fall. Så håret fick bli rakt idag :P
Sen efter frukosten så bröt jag mitt godislöfte. Jag vet, men jag
var så sugen på godis och orka inte hålla det längre xP. Kl 11:00
så åkte jag med Penny&Stella in till hjo bk. Där jag och Ida
träna Stella lite agility. Och Penny fick följa med för att komma till
ett nytt ställe. Efter typ en kvart kom Ellen upp och vi tre gjorde
lite banor på planen <33. Alla var nöjda när vi åkte hem med 2
trötta små damer ;). Penny ligger just nu helt utslagen bakom mig.
Söt som hon är :). Snart kommer mormor så åker vi till Tidaholm.
Så denna helgen har varit väldigt bra!
Tack allesammans <3.
'pussssss :*


Locka över håret sen efter maten i alla fall ;P Vad tycks? :)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3