SKRIVET: 2009-09-04, kl 14:10:10 | PUBLICERAT I: Lifetime

Sitter på bibblan ;P

hejhej !
Det blir ett litet inlägg idag i alla fall. Även ifall jag inte har så
mycket att skriva om så är det kul i alla fall.. jag vet. Jag är
hopplös! Men i alla fall, jag sitter nu på stads bibblan. Vi slutade
kl 13:45 idag och det är över en timme innan bussen går ORK!
Men jag klarar mig. Vi hade vekarie sista lektionen som var inte
mindre än min klasskompis syrra. Tänk om min syrra skulle vara
vekarie för mig! ;P Det är tur att hon jobbar på ett café i stan i
stället. Btw i kväll då så vet ni att jag ska bowla med Ellen, sen
så ska ida med också! :) Så det kommer att bli en superkul kväll<3<3
Men nu ska jag in på "facebook" så...
Byebye the world ;)
  



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3