SKRIVET: 2009-09-01, kl 17:37:58 | PUBLICERAT I: Lifetime

Tisdag

Heeeeeeeeeeeeeeej!

Nu skriver jag igen.. Tisdag är det idag då, och det har varit en anmält
bra dag :). Schemat idag såg ut så här:
Engelska
Hem&Konsumetkunskap
Spanska
Klassråd
Idrott
Så jag tycker att det har varit en rätt bra dag! På hemkunskapen så
laga vi Gratinerade grönsaker som var hur gott som helst! De måste
du pröva att göra ;).
På idrotten behövde jag inte gör så mycket. Det var bad och jag hjälpte
Alma lite och sedan var det lungt. Sofie hade med sig sin vattenkamera,
som vi greja lite med. Sen när jag kom hem så hämta jag Penny hos
farmor och laga lite Pannkakor.
Igår var det valp kurs med lillpluttan, som då var grymt duktig <3.
Och imorgon är det agilitykurs :d. Va kul de kommer bli.
Ge gärnet nu Stellabella för i helgen blire de alvar!! Tidaholm :D
Men nu ska jag försöka få någon läxa gjord.

Hejdå :)


HannaPanna :P

Ska ni tävla i tidaholm? "D

Och bilden var jätte fin ;D<3



PUBLICERAT: 2009-09-01, 20:10:19 | URL: http://hannahopp.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3