SKRIVET: 2009-09-12, kl 21:33:51 | PUBLICERAT I: Lifetime

Mys lördag

Go kväll lördag!
Några tända ljus, llite mackor, en kopp fruktte och en tv aparat är allt som
behövs för att få en mysig kväll! Mamma & Pappa kolla på speed way där
nere och det är inte lika roligt att se det på tv än som live. Så jag gick upp
på mitt rum, tände några doftljus och satte på filmen "Bilar" :). Jag vet den
är för yngre, men den är bra! Och jag vet fler som tycker om den ;).

Dagen har varit bra. Har tränat lite, lite på fysiken. Börjar att förstå lite nu,
men det är så himla svårt. På eftermiddagen så kom mormor&morfar med
vilden. Han och Penny sprang runt som två dårar på baksidan haha. Sen tog
jag fram några agilityhinder och skulle försöka lära honom nått nytt. Men
det gick inte så bra och Penny sprang efter Lilleman och gjorde allt han inte
gjorde ;P De är så gulliga <3

I morgon ska jag träna agility med Ida sen på eftermiddagen så åker jag till
Tidaholm med mormor och Lilleman på unghunds kurs. :) Sen är helgen slut :(.

Har det bäst pusss :*



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3