SKRIVET: 2009-09-17, kl 21:04:21 | PUBLICERAT I: Lifetime

17/9

Hallå
Dagen har faktiskt varit väldigt bra!
Direkt på morgonen så hade jag fysik prov, kanske inte värdens roligaste men jag
tror att det gick bra (Y'. Efter det så hade jag idrott. Sprang 800 m, kasta diskus och
hoppa lite, lite höjdhopp (typ 2-3 hopp eller nått). Sedan flöt dagen på. Jag fick
tillbaka mitt matteprov som jag gjorde igår, Fick alla rätt! ;) Det trodde jag faktisk
inte, om jag ska vara ärlig. Efter skolan så följde jag med Ellen till kören för att sjunga
lite. Jag har tänkt att vara med på Lucia och då tyckte körledaren att man skulle vara
med några veckor innan, så att man fick pröva på att sjunga i stämmor. Och det var
riktigt kul att sjunga. Jag vet inte hur det lät, men det får vi la se efter lucia vad vännerna
tyckte ;). När jag kom hem så var Ela barnvakt åt Casper, de hade tänkt att baka
blåbärspaj. Så medans Ela satt vid datorn och leta fram ett specielt recept som hon
ville göra så lärde jag Casper att ge Penny godis och säga "vacker tass" ;).
När de sedan började baka så sa jag och mamma att de behövde mer mjöl, men icke
då Ela lyssna inte alls. Resultatet blev likt blåberssoppa med ost på i en pajform haha.
Det smaka gott, det var bara lite sölit. I morgon har vi matte prov igen "B-prov".
Det går säkert bra ;). Sedan på eftermiddagen så ska jag, Maria, Ellen och kanske Alma
gå och fika hos Ela <3. Rolig dag de med :).
Men nu ska jag träna på spanskan.
Hare bra puss hej :* 


           Elas vakra paj X) Men den va god haha. Älskar dig syrran<3 :*



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3