SKRIVET: 2009-09-11, kl 14:50:29 | PUBLICERAT I: Lifetime

11/9

Heej!

Har knappt skrivit något vettigt på hela veckan, och för att försvara mig
så har jag inte haft tid. Man kan inte fatta hur mycket tid skolan tar för
att man ska hänga med ordentligt. Men i alla fall jag får nog skriva lite
om hur min vecka har sätt ut i stora drag.

måndag: Var jag på valpkurs med Pennyplutt <3 Hon var verkligen jätte
duktig. När hon såg att hon fick godis när hon gjorde rätt och att hon busa
lite med sin älsklings leksak, så ville hon inte göra någonting annat än att
följa mig. Kul, kul :D

tisdag: Fick jag rasta Penny när jag kom hem (som vanligt). sen var det till
att börja plugga spanska och träna inför fysik-provet som vi har nästa vecka :/.

onsdag: idag blev det agility med stella<3. Vi fick träna Stella på att hoppa
över höga hinder (eftersom hon är large nu), och det gick hur bra som helst!
Sen som vanligt fick vi träna med Buster också, och när man sprang den banan
som Berit hade stält fram, fick jag sån skön kännsla.. allting gick så himla fort
och bra! :D Ni som inte prövat.. prova på agility!

torsdag: Var jag på rätt dåligt humör får jag allt ta att medge. Jag mådde inte så
bra. Jag har någon skit i kroppen som mamma brukar säga ;). Men då fick jag
fortsätta att försöka förstå mig på fysiken..

fredag: Fredag är det idag. Jag hoppa över idrotten för jag är så förskyld. Men nu
sitter jag på bibblan i gen :p Med hanna.p bredvid mig. Ska hem till henne när bussen
kommer :). Sen efter det ska vi till FRIDTIDSGÅRDEN! :D<33 funny, funny.

Ja det var la min skolvecka i stora drag ;P "hahahahah".

Föresten vad tycks om min nya design. Hanna visa en sida som hette designandmakeup.se
där man kunde ta gratis design :). Säg vad du tycker ! ;)

Pusssssssss hej! <3


Hanna

DEt var inte så svårt att fixa blogdesign va?:P



PUBLICERAT: 2009-09-11, 14:52:40 | URL: http://hannahopp.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3