SKRIVET: 2009-09-15, kl 20:59:01 | PUBLICERAT I: Lifetime

15/9

Hello, mamma, Linus och Penny kom precis in, suck..
Detta är storyn:
Mamma hade gått ut eftermaten för att sätta ut lite nya växter i trädgården.
Linus och Penny följde med ut för att busa lite på gräsmattan. Det var la inget
fel med det, bara att när de kom in hade Linus och Penny sprungit runt på
trädgården och Linus sprungit rakt in i tvätthängaren.. så mamma fick ta hand
om Linus och jag om Penny. Jo för Penny hade sprungit runt i rabatterna medans
mamma höll på, så hon var aldeles lortig om tassar. Ja och vem fick ta han om
det? Jo ja :P jag fick skölja av tassarna på henne i badkaret.
Nu så sitter Penny i mitt knä och undrar säkert vad jag håller på med ;P haha.
I måndags fick vi se på en teater som hetter "syskonsjälar", den var faktiskt rätt
så bra, och på eftermiddagen var det valpkurs igen då (: <3. Idag fick vi baka
bullar på hemkunskapen, mina och Almas blev hur goda som helst! ;D hihi.
I morgon är det agility kurs <3 och matteprov "A". Sen på torsdagen har vi Fysik-
prov, och sedan på fredagen så har jag matteprov "B". Så vi får la se hur det går.

Ja, jag har la inte så mycket mer att berätta om, förutom att jag slog personbästa
på höjdhopp idag på idrotten 1.20!! Jippi ;).

Hej hopp och puss på er<3

 
Ja jag vet att jag är konstig men någon gång måste
man ju upptäcka ens idol.
Vi fick som uppgift på spanskan
att skriva om en "känd" person. Alla valde någon bra, men
jag kunde inte komma på någon som passa in på mina intressen. 
Förutom en person.. Jenny Damm. Nu på eftermiddagen så kolla
jag in hennes blogg och filmer från hennes tävlingar, och jag
beundrar hennes sätt att föra hennes hundar. 
En dag vill jag tävla i agility VM :D.

P.S. Kolla in Jennys hemsida www.lotuseducation.se D.S.



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3