SKRIVET: 2009-09-03, kl 18:29:51 | PUBLICERAT I: Lifetime

3/9

Jahapp så typiskt mig... nu när jag skulle ladda upp lite nya bilder
på datorn, så tappar jag såklart bort kabeln till kameran, så det blir
inga nya bilder idag :/ Men jaja sånt är livets långa gång. Btw dagen
har varit relatift bra. Var väldigt trött i morse och hade glömt mina
badkläder så jag fick sitta och kolla på när de andra simma.. inte
värdens roligaste, menmen resten av dan var väldigt bra!
Imorgon har jag läxförhör på klockan på spanksa. Så det är la tur att
jag redan kan den ;) Imorgon blir det även bolwing med Ellenpellen<3
Sen dan efter det (på lördagen) blir det att gå upp tidigt för det är
banvandring typ efter sju i Tidaholm. Vi ska mäta Stella innan tävlingen
så vi vet exakt hur hög hon är. :) Jag hoppas hon är M annars har vi
problem :/. Men det får vi se. Det kommer att bli kul i alla fall! :D
Men nu kan jag inte skriva mer så jag skriver mer på lördag kväll om
hur det har gått. :)

Pusssssss!
 


                             Bild på vår Stellabella<3



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3