SKRIVET: 2009-09-24, kl 10:00:38 | PUBLICERAT I: Lifetime

We are al the winners

Godmornign!
Vakna typ för 2 timmar sedan, det är studiedag idag  SKÖNT! :D.
Igår var det friidrottsdag :). Det var faktiskt rätt kul. När jag satt på
bussen hem så var jag både rätt så nöjd med mig själv och grymt trött!
Plus att jag hade grymt ont i benen, så ont har jag nog inte haft på åra-
tal, men kul var det. När jag kom hem så kände jag att jag värkligen inte
kunde springa mer, så jag ringde till farmor och sa att jag hoppa över
agilityn idag. Men det gjorde inte så mycket, för på lördag är det tävling
i Töreboda och nästa onsdag är det KM ;D.
Resultatet för dagen blev detta:
Jag vann mitt heat på 100m
Jag kom fyra på 400m
Längd och Kula gick som vanligt (inte så bra)
Höjdhopp hoppa jag av efter 1.15 för jag kände att inte var rätt dag.
Jag kom sexa i 800m
Och kom sexa på hela femkampen. Så är rätt så nöjd! ;).
Jag vill ge ett grattis till två stycken:
Ett till Ellenpellen för att hon kom 2:a på femkampen (Y'.
Och ett till Netten som fyller 40 år idag!
Ska dit idag och gratta henne, men först ska moror och morfar hämta
mig och Linus. Så ska vi äta hos dem innan vi åker upp på eftermiddagen ;).
Så det är det som min dag kommer att handla om.
I morgon har jag spanskaprov så jag får nog träna lite spanska idag med.

byebye och pusssss på dig! <3



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3