SKRIVET: 2010-04-21, kl 21:44:42 | PUBLICERAT I: Lifetime

Germany here i come!

Heeej!
Har nästan packat klart nu inför resan. (Har lite kvar). imorgon blir det kören efter skolan sedan handla lite innan jag åker hem. Sen får man väll lägga sig tidigt om man ska orka sammlas i skolan kl 04:30 på fredag morgonen. Det börjar dra ihoop sig nu! :o :). Men kul kommer det bli. Få se hur mycket bloggande det blir de 10 dagarna framöver. Kanske blir nått inlägg. Men kommer ta med mig min kamera och ta massvis av bilder! :D.
Nu ska jag ta en snabb dusch och gå och lägga mig.
Puss hej!


inte värdens snyggaste bild, men tog första bästa! ;)

Vi ses senast om 10 dar!


Sofia

Hej.

Ha det nu så jättebra i Tyskland.

Kramis


Anonym

saknar dig tola, när du kommer hemska du få beräta alltför mig" kram ellen!



PUBLICERAT: 2010-04-26, 16:43:15 | URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3