SKRIVET: 2010-04-03, kl 21:14:14 | PUBLICERAT I: Lifetime

Glad Påsk på er!

Glad påsk!
Hoppas att påsk haren varit hos er för det har han varit hos mig ;).
Har fått underkläder och fotbolls - strumpor.
Spela sässongens första fotbolls match idag, det var ingen serie match utan mer träning mot Moholms SK i Tibro. Furlust blev det med 4-3, vi ledde med 2-0 i första halvleken men vi tappa lite i andra halvleken. Men för mig gjorde det INGENTING, det var så skönt att få ställa sig på planen igen (Y) & kul var det! Nu ska jag mysa med min familj framför TV:n med massa godis efter en fin påskafton med solsken och god mat!
Puss hej!



En av påsk tårtorna jag gjorde igår ;)


Michelle ♥

Jättefin var den :)



PUBLICERAT: 2010-04-04, 21:48:33 | URL: http://michellepettersson.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3