SKRIVET: 2010-04-01, kl 22:54:47 | PUBLICERAT I: Lifetime

go shopping all day long


Har shoppat lite i dag. Har inhandlat:

Ett par Jeans, en tröja och ett par jeans leggins från ginatricot

Ett par skor från skokannonen

Underkläder från Lindex


En härlig dag måste jag säga! Solen har lyst på oss och värmt min rygg, skönt! (a)
På eftermiddagen hjälpte jag min käre bror och hans kompis att göra sig i ordning för att gå ut
och påska för grannarna och som tack fick man lite godis. Men detta kommer inte bli bra, om
jag ska äta godis nu hela påsk helgen så kommer jag rulla fram i skolan på tisdag, hahaha. Men 
jag får tänka efter lite innan jag glufsar i mig allt för mycket (Y). Ja, men har inte så mycket mer
att säga idag, bloggar nog imorn igen men tills dess puss hej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3