SKRIVET: 2010-04-27, kl 19:45:47 | PUBLICERAT I: Lifetime

Here i am in Germany !

Hallo!
Ett kort inlägg. Om ni undrar sü saknas det en bokstav pü den tyska datorn som jag sitter vid nu. Sü jag har ersatt den med en tyskbokstav ;). Ni märker vilken bokstav jag menar! Vi kom hit i fredags. Resan var jätte lüng och sü, men det gick bra. Bussen stannade vid en stor parkering lite bortanför skolan i Alsfeld (där familjerna stod och vänta pü oss). Man kan snacka om att jag var nervös dü! Mina ben skaka, det var hemskt läskigt. Men det gick bra. Vi üt pü mcdonald's innan vi ükte hem till dem. Pü söndagen fick jag kolla pü Selinas (min partner) fotbolls match, efter det ükte jag med familjen till Frunkfurt. Det var jätte maffigt allt där! Sedan pü kvällen kom Alma och hennes partner Theresa :). I söndags, var jag i Alsfeld och pü kvällen grillade vi och spelade lite fotboll och sü (a). I mündags ükte vi till skolan, vi fick vara med pü tvü av deras lektioner (fattade ingenting plus att de har jätte kompliserad matte), sedan blev vi hälsade av deras rektor och lite sünt innan maten. Efter lunch fick vi lära tyskarna lite svenska sedan ükte vi hem. Idag har vi gütt pü en vandring sü jag är lite trött nu. Men kul hade vi idag! :D Imorgon ska jag till skolan igen och arbeta med prijekt arbetet ;).

Bilder kommer nör jag är hemma (a)

Puss hej!


ellen

kom hem! :D



PUBLICERAT: 2010-04-29, 07:08:07 | URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3