SKRIVET: 2010-04-19, kl 20:59:25 | PUBLICERAT I: Lifetime

Life is hard sometimes, i think everyone knows that?

Okej, livet går upp och ner. Idag var det väl uppe sen gick det ner och nu är det påväg upp igen. Det är sånt vi inte kan bestämma över. Dagen var i början som sagt bra. Sedan vet jag inte vad som hände. Jag blev trött, börja tänka på tyskland hur nära inpå det egentligen var och hur mycket jag måste hinna med. Jag mådde inte så bra kan man helt enkelt säga. När jag kom hem hade jag typ migrän så fick hoppa över fotbollsträningen och sova så länge... och det var inget på grund av någonting allvarligt som jag inte kom på träningen utan det berodde helt på huvudverken. Det ända som hände i slutet av dan var att jag fick ett avbrott i livet för att kunna orka med allt jag har framför mig! Jag kan inte förklara på ett bättre sätt. Men nu mår jag rätt så bra igen. Huvudverken har gått ner och jag spänner mig inte längre. Så efter natten kommer jag vara på topp igen ;). Men annars nu på kvällen har jag provat mina kläder som jag ska ha på konfan. Sedan har jag gått en promenad med Penny. Imorgon börjar unghundskursen för henne. Det ska bli kul! :).

Ha det bra och puss hej!

 

P.S. Vill bara säga att jag har världens bästa vänner som bryr sig! Älskar er (L) D.S


kari

Så fin blogg du har :) Håper du har hatt en flott mandag <3



PUBLICERAT: 2010-04-19, 21:39:27 | URL: http://karirasmussen.blogg.no
alma

vad bra att det känns bättre nu :) <3



& vi åker snart :'D


ellen

NI SKA SKRIVA EN FRÅGA TILL MIG, JAG SVARAR ÄRLIGT(OM DET ÄR SERIÖSA FRÅGOR) OCH NI HAR ÄNDA TILL IMORGON PÅ ER, DÅ LÄGGER JAG UPP VAD JAG SVARAT!

EN TILL TVÅ FRÅGOR TILL ER!

BÖRJA SKRIV TILL MIG!

/ ellen:_D

ellensvanstrom.blogg.se



PUBLICERAT: 2010-04-21, 21:11:32 | URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3