SKRIVET: 2010-04-05, kl 21:48:56 | PUBLICERAT I: Lifetime

Svar...

Här kommer svaren på frågorna!

Varför börja du blogga? / Vad fick dig börja blogga ?
Min kompis hade en sida på zoomin där han la upp lite roliga länkar m.m. jag tyckte det verka kul så jag startade en egen sida där jag la upp lite roliga bilder. Där fanns en blogg-flik på sidan också som jag börja skriva på. Sedan visa en annan kompis mig blogg.se som jag tyckte verka bra så jag startade den här bloggen och sen har jag hållt på sen dess ;)

blogg.se eller dovete?
Jag föredrar nog blogg.se, det passar bra för mig ^^.

Vad vill du göra med ditt liv?
Jag vill skaffa familj (bli en familje människa), ett bra jobb och bli framgångs rik i agility. det är mina mål i livet. Jag strävar inte efter så stora saker ;)

Vad använder du för program till bilderna?
Jag använder Photoscape som jag nyligen har installerat på datorn :)!

Hur länge har du haft blogg?
Jag har haft blogg i ungefär 9 månader (a)

Hur ofta bloggar du?
Ja, det varierar. Det går i perioder. Ibland bloggar jag inte alls ofta och ibland flera gånger omdan.

Vad skulle du helst vara - döv eller blind?
Den är svår men jag skulle nog välja döv. Då kan man fortfarande se vad som händer, sedan kan man bli förstod med hjälp av teckenspråk ;)

Vem är din förebild?
Jag har ingen speciell så i livet men när det gäller agility har jag Jenny Damm som förebild! :)

Vad gillar du mest att göra?
Jag älskar att vara med mina kompisar, träna fotboll och agility (Y)

Hur gammal är du?
Jag fyller 15 i Juli ;)

Vad är ditt favorit plagg i din garderob?
Jaaaha, då kommer nog en svart tröjja (vet ej vart den kommer ifrån, har fått den) och ett par nya jeans från ginatrico ;)

Favo affär och favo märke?
Favorit affärerna är nog H&M, ginatrico och Cubus. Favorit märke har jag inte ;)

Hur kommer du på alla idéer till din header?
Jag sitter ofta och trixar lite med olika bilder. Så kanske jag hittar en ny grej som jag känner passar in, sedan blir det bara lite. Jag lägger inte så mycket tankar bakom headern ;)

När började du blogga?
Jag kolla upp exakt och jag börja blogga 2009-08-13 ;)


Tack så mycket för dem! :)<3

                        Nu blir det Johan Falk - film nästa (a)


Lexie

bra frågor och svar :)



PUBLICERAT: 2010-04-05, 22:21:40 | URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/
M

Har du några planer för dagen idag då? :D



PUBLICERAT: 2010-04-06, 08:05:31 | URL: http://conler.blogg.se/
Hanna

jag tror att den svarta tröjan köpte du på HM när vi va i skövde förra året men jag är inte säker på att du mednar den... ;)



PUBLICERAT: 2010-04-10, 18:49:10 | URL: http://fromdaytodayy.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3