SKRIVET: 2010-04-10, kl 22:42:00 | PUBLICERAT I: Lifetime

It happends very much right now...

Okej, nu har det gått ett litet tag sedan jag uppdatera senast. Har ju ingen tid för nånting känns det som. Det är så j***a mycket som man ska göra och vara med på. I torsdags vare möte efter skolan om tysklands resan. Jag ser fram emot det jätte mycket, men gud vad nervös jag kommer att vara på bussen dit. Men det kommer bli kul, jag och Alma har börjat planera nu, hehe ;).
Igår, sista lektionen som är lika med svenska gick jag Hanna, Alma och Ellen runt på skolan och fråga folk om kärlek (ett oråde vi har på svenskan nu). Vi gick och fråga barn från 0-2, de gav så söta svar. Gud, man känner igen den blyga, nyfikna, "löjliga kärleken" med baciller, som man hade när man var liten. Hahahaha. Men efter skolan följde jag med Ellen hem tillsammans med Hanna och Albin. Fick smörgåstråta och så hade vi lite kul :). Sedan tog vi bussen hem till mig och nån timme efter det åkte vi till gårn.
Idag Åkte jag till Skultorp med konfan och sköt luftgevär, det var roligare än vad jag  trott ;). Sedan åt vi på en vägkrog innan vi bada på skövde arenan, Den roligaste dagen på länge! Shit vad roligt vi hade (Y'.
I morgon är det kursstart på Tidaholm bk ;).

Ha det bäst, puss hej!


Karoline Widvey

SV: Hjertelig takk :D



PUBLICERAT: 2010-04-10, 23:25:33 | URL: http://rolin.blogg.no

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3