SKRIVET: 2010-04-14, kl 21:15:35 | PUBLICERAT I: Lifetime

The sun is wonderful <3

Shit, det skulle verkligen inte göra nånting om denna veckan bara spolades förbi. Nästa fredag bär det av till Tyskland;o. Jag kan inte fatta att det ligger så nära inpå nu. Man har alltid tänkt att jaja men det är 2 månader kvar och nu är det bara inprinsip en vecka kvar!' Vad har man gjort i 2 månader? Ja, jag och Alma har planerat, haha. Vi har bestämt hur vi ska göra på bussen och eftersom vi fått två kompisar som partners så ska vi kolla om vi kan sova över så vi slipper att vara ensama hela tiden, och det är tur att de går i samma klass! (a). De senaste dagarna har vi suttit på någon av bryggorna vid strandpromenaden och pratat i solen, sedan´har vi fått springa till bussen bara för att vi glömt tiden haha!

Men lite om livet, Fotbolls träning på måndagen, jag klippte/slinga håret på tisdagen (blev jätte nöjd. Klippte inte av så mycket som jag gjorde förra gången) och idag är det onsdag. Har tränat fotboll idag med ;). Vi är ute på gräs nu. Det är rätt så kul, men planen är rätt så dålig i alla fall tycker jag. Imorgon har jag utvecklingssamtal sedan om jag skulle hinna så ska jag till Team sportia där ifk hjo har klubb kväll (alla inom klubben får 20% rabatt på allt (Y)). Sedan på fredag tror jag inte att jag kommer att göra någonting speciellt. Men vem vet, det skulle verkligen inte vara helt omöjligt att jag har glömt nått. haha!

Nu måste jag läsa igenom mina omdömen från skolan tills imorn... men här kommer lite bilder från bryggan med Alma.

             Okej det blev fler än vad jag hade tänkt och jag vill påpeka att de är tagna med min urkassa mobil kamera. Det är bara att  klicka på bildrna om du vill se dem i större format. Puss hej!


åsa :)

sv: Ja, man kan väl säga att han är min, fast han är ju familjens ;)



PUBLICERAT: 2010-04-16, 22:16:44 | URL: http://aasajulia.blogg.se/
åsa :)

SV: Han är en norfolkterrier :)



PUBLICERAT: 2010-04-16, 22:44:37 | URL: http://aasajulia.blogg.se/
alma

maha, den dan va härligt. :D



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3