SKRIVET: 2010-08-08, kl 12:30:39 | PUBLICERAT I: Lifetime

Crazyness makes the world more funnier!

Helluuuu! Är hos super söta Ida just nu <3 Har sovit över hos henne inatt (a). Tänkte blogga igår när jag kommit hem efter matchen (som vi förlora med rätt mycket, haha. men det är bara ta nya tag till nästa gång!), men hann inte för skulle göra i ordning, packa om min fotboll väska och äta innan jag skulle in till stan igen! Jag, Ida, Hanna, Hanna, Ellen och Ludwig gick o kollade på utomhus bion, på torget. De visade "Hairspray". Filmen har man ju sätt förut, så jag kan inte säga att det var för filmens skull jag följde med, heheh. Det var för det underbara sällskapet! Fan vad ni är grymma, säger jag bara (L). Efter bion följde jag med Ida hem för att sova över här inatt, som sagt. Jag kan säga att jag har inte skrattat så mycket på samma gång någonsin förut. Haha, säger jag bara. Fy f*n, fick kramp i magen av allt! Ida you are crazy! Men jag älskar dig ändå<3. kl 3 idag äre a-lags match. Ska vara reserv på den. Så kommer inte hem förens 5 skulle jag väl tro.  Men jag bloggar nog mer då och lägger upp bilderna från kvällen ;). Men nu får ni ha det bäst och leva livet varje minut. Puss hej!
Satellite med Lena! (har undrat i år o dar vad den låten har hetat).



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3