SKRIVET: 2010-08-25, kl 21:46:58 | PUBLICERAT I: Lifetime

Fångarna på Fortet

Programmet "Fångarna på Fortet" får Hiss och Diss !
Okej, jag brukar inte köra Hiss & Diss, men jag känner för att göra det nu. (Vem vet det kanske blir regelbundet, hihi). I alla fall så vill jag både Hissa och Dissa "Fångarna på Fortet". Det är jätte kul att programmet har kommit tillbaka ! Jag har kollat på det sen jag var liten och har alltid gillat det. Så jag blev ledsen när de lagt ner programmet, men nu är det tillbaka och det vill jag HISSA. Hehe har alltid gillat sånna program (a). Men de visar programmet varje dag.. det vill jag DISSA. För då blir det så himla uttjatat så fort, och man gör inget annat än att kolla på det varje kväll. Inget bra.. Men ja  hiss och diss blev det.
Nu ska jag nog snart gå och lägga mig. Ska packa lite tills imorn och läsa lite. Föresten, imorgon har vi sovmorgon till kvart i 9 (tror jag att det var), men det kan jag inte ta såklart.. bara för att busstiderna inte passar. Jag längtar verkligen till mitt moppe kort !<3. Och juste Ellen kommer hem inatt också. Hon har vart i Danmark och Tyskland tror jag. Så får träffa henne igen imorgon eftermiddag(L).  god natt !

(Google bild)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3