SKRIVET: 2010-08-01, kl 21:45:16 | PUBLICERAT I: Lifetime

Gekås igen!

Halloj, jag tänkte blogga igår kväll, sen tänkte jag blogga i morse, men det slutar nu med att jag bloggar nu hihih :). Så kan det bli. I morgon ska jag åka till Gekås igen, fast denna gången med mamma, pappa och Linus. Det är inget jag benhöver köpa förutom en present to my brother, så det blir mest bara lite spontan shopping. På kvällen imorn om vi kommit hem från Ullared så har jag och ida bestämt att sitta, äta godis och prata vid hamnen hela kvällen. Myys! Så antagligen kommer jag intye blogga imorn, men det tar jag in på tisdag (a). Det blir ett lite kortare inlägg nu. Ha det bäst, puss hej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3