SKRIVET: 2010-08-02, kl 22:25:56 | PUBLICERAT I: Lifetime

I'm glad i have the friends that i have and no others!

Vill bara svara på en anonym kommentar jag fått.. j*vligt synd att jag råka radera den, annars hade jag kollat Ip-nr! Vill bara säga att jag älskar mina vänner så jävla mycket!<3 Jag skulle inte lämna, byta, föråda eller göra något sånt mot dem i hela mitt liv! Jag hoppas att du kan fatta det!! De är det bästa jag har och jag skulle inte vara någon utan dem. De förgyller mina dagar och tröstar mig när jag är nere. De finns för mig och jag finns för dem. Så ingen ska kunna komma här och säga att jag lämnar mina vänner.. för det är det sista jag skulle göra! Sen så tycker jag det är så himla fegt att vara anonym när man säger en sån sak. Man måste kunna stå för det man säger och jag vill gärna ha en förklaring tack! Jag kan faktiskt säga att jag tar illa upp över sånt här.. "I'm glad i have the friends that i have" och kom inte o säg nått annat!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3