SKRIVET: 2010-08-16, kl 22:17:16 | PUBLICERAT I: Lifetime

Moppekurs = färre inlägg i veckan..

Ooooho yeeees ! Nu är man anmäld till ett par agilitytävlingar, guuuud vad kul! Det blir Skaraborgsräjset, KM och DM (a) <3. Så roligt. Idag har jag vart och fått linser (som jag nu ska ha i en månad), sedan tog jag och Maria bussen till skövde o mötte upp pappa för moppeinformation. Så det komer bli studande hela veckan lååååång! Så jag kan ju lungt säga att jag inte kommer att vara aktiv på bloggen på hela veckan. Det är böcker jag måste göra, tester jag måste göra och lektioner jag måste gå på ;). Hihhi, men resultatet för all möda kommer vara underbart. Så det är mödan värt (Y). Man kan säga att det komme bli en veckas bloggpaus.. kanske något inlägg om vi har tur. Imorgon ska jag läsa, inget mer. Så inte så intressant att veta  men. Har blivit förkyld har jag märkt. Halsen gör svinit ont. Så blir nog ingen träning imorn.. det är lite mer tråkigt. Föresten gårdagen var bra. hade ju kalas för toffe sedan var det konfaåterträff (igen) och det var faktiskt kul :). Tog bilder på kalaset, men har inte laddat in dem på datorn än, så ni får klara er utan dem. Nu ska jag gå och läsa lite. (vilken överraskning asså :o) hihi. Ne men ha det bäst nu. Puss hej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3