SKRIVET: 2010-08-11, kl 23:36:21 | PUBLICERAT I: Lifetime

redigera dina bilder på Picnik.com

Som sagt har jag vart med Alma idag, riktigt mysigt. Som kan märkas har vi fotat en hel del hihi. Vi har även gjort mer saker förstås. Några fler bilder från dagen kommer nedan. De är redigerade på picnik.com . Jätte roligt redigerings program. Jag har använt det innan flera gånger, men inte på länge. Men nu har jag fastnat lite för det igen, när Alma gav mig några tips. Imorgon ska man plugga (som vanligt just nu), träna fotboll och fira store brodern min som fyller 19år då. Ett stort GRATTIS! <3. Nu ska jag nog sova! God natt!


alma

bilderna blev ju jättebra :)

jag tycker bilden den med dej och nallen är jättegullig, hihi ;)

<3



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3