SKRIVET: 2010-08-06, kl 22:30:57 | PUBLICERAT I: Lifetime

Skövde med Ellen!

Har vart i Skövde med Ellen hela dagen, KUL! Jag köpte en jacka jag kollat in jätte länge (har visat den ett antal gånger här på bloggen). Jag valde mellan en svart och en blå, men efter många om och men blev det en svart (se bild nedan). Ellen köpte den blå. Jag är jätte nöjd med köpet! :) Tack för dagen bästa ELLEN<3. Imorgon ska min lillebror väcka mig kl 8 säger han (bara för jag skämta om att han skulle göra det). Han ska börja träna och jag har tydligen blivit hans tränare nu.. Så det skulle inte förvåna mig om han väcker mig i morgon. Så för väl lägga mig lite i tid ikväll. Kommer låta honom göra 10 armhävningar och 10 situps, sedan går jag och lägger mig igen, haha! Annars är det fotbolls match imorn mot Tidaholm, ute bio med trevligt folk och övernattning som bästa kusinen. Ja då vet ni hur min dag ser ut imorn. Nu ska jag läsa i moppeboken hade jag tänkt.
Puss hej!
Jackan/tröjan (L)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3