SKRIVET: 2010-08-13, kl 22:43:35 | PUBLICERAT I: Lifetime

Up and down..

Vädret går verkligen upp och ner. Igår var det jätte fint väder, med värme och sol. Idag däremot har vädret legat nere på botten. Det har ösregnat näst intill hela dan och åskat så det skakar i husen. Usch vilket väder det vart idag. Det är tur att jag vart inomhus hela dagen (Y). Jag har verkligen haft en bra dag, tack vare Ellen! Vi var ju som sagt på Skövde badet. Skit kul! Forsen och vågorna var ur funktion p.g.a vädret skulle jag tro. Och rutschkanorna slutade funkade då och då, de med. Men grymt kul hade jag ändå! Ett jätte tack för dagen! (L). Nu har jag precis kollat på någon knäpp film som har gått på TV4 film. "Nyinflyttad i Beverly Hills" hette den, hel knäpp kan jag tala om för er! haha. Jaja, ska väl fortsätta glo på TV:n min, sedan blire la sängen om inget annat :). I morgon ska jag se om pappa min vill ta ut moppen så  jag kan träna lite, hihi. Kursen börjar på  måndag, ska bli skönt att äntligen få det gjort ! Men ha det bäst nu! Föresten Internetet har kommit tillbaka, hahha det märks, men ändå (a). Puss hej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3