SKRIVET: 2010-08-15, kl 13:31:36 | PUBLICERAT I: Lifetime

It was a good night..(a)

Bilderna får förklara den härliga kvällen igår.
Film blev det också SÅKLART (a). Idag är det dags för kalas med hela tjocka släkten typ. Imorgon ska man träna på att sätta i linser på synoptik och går det bra då, så beställer de linserna då, yeeeah! Sedan blir det information på kvällen om moppekursen i skövde. Så det ska nog bli bra. Nu ska jag göra iordning mig, så man ser lite hyfsad ut ;) Puss hej!


Jojje

Hej. Nu har jag skaffat blogg. Följ mig gärna via bloglovin för jag följer dig:P



PUBLICERAT: 2010-08-15, 18:28:50 | URL: http://jojjebylander.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3