SKRIVET: 2010-08-20, kl 23:34:42 | PUBLICERAT I: Lifetime

En sann vän är den som vet allt om dig, men fortfarande är din vän<3

Ida Johansson, du är min solstråle, min nalle björn som man bara kan luta sig mot att gråta ut,
du är glassen man äter för att trösta, du är den alla borde känna, du är
tvillingen jag aldrig fick, du är min kusin, du är värdens bästa, du är min
ängel, mitt liv, mitt allt, min min min... (L)
Ida Johansson, du är min solstråle, min nalle björn som man bara kan luta sig mot att gråta ut, du är glassen man äter för att trösta, du är den alla borde känna, du är
tvillingen jag aldrig fick, du är min kusin, du är värdens bästa, du är min
ängel, mitt liv, mitt allt, min min min... (L)


Ida

Säger bara tre vackra ord som kommer från mit hjärta jag älskar dig ! <3



PUBLICERAT: 2010-08-21, 07:32:03 | URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3