SKRIVET: 2010-08-22, kl 00:23:28 | PUBLICERAT I: Lifetime

Sommaren är över.. nu väntar hösten

Usch.. nu börjar skolan på måndag, jag har verkligen ingen lust i år. Sommaren har vart så underbar <3 Nära vänner har gjort min sommar helt suverän ! Speciellt:

E.L.L.E.N - min egen underbara bästa vän som gör livet så mkt roligare på alla sätt och vis ! Du finns alltid för mig och jag finns för dig. Du är enligt mig bäst på aaaaallt (L) Din lila lilla brutta jag älskar dig grymt mycket !
I.D.A - Om dig har jag redan skrivit om. Jag hoppas att du har fattat att jag älskar dig grymt mycket med (L) !
C.L.A.R.A - du har verkligen visat mig din galna sida. Du är helt fantastisk! Du har verkligen gett livet en ny nivå. Haha att jag har fått lära känna dig i sommar tackar jag för! <3
Vill tacka er för att ni gjorde min sommar. Jag vill tacka många fler också såklart ! T.ex. Hanna, Hanna, Maria, Alma med mera ! <33
Btw, till verkligheten nu då. idag har jag gjort ett par tester till Moppekortet på internettet, fotat lite (se nedan) och irriterat mig på min j*vla förkylning. Imorgon skulle jag egentligen spela fotbolls match, men nej. Det kan jag ju inte nu.. Men kommer kolla på den i alla fall. Tur de. Har kiosken då så, visste inte riktigt hur jag skulle gjort annars.. På eftermiddagen imorn sen blire go-kart som ett fint avslut på denna sommaren. Nu har vi hösten framför oss..
Hare bäst god natt !


Emelie♥

Hej. Jag är med i en fototävling:) Skulle vara jättegulligt om du röstade på mig. Jag är bild nummer 2:)



http://ellensvanstrom.blogg.se/2010/august/finalisterna-i-bildtavlingen-rosta.html#comment



Tack på förhand<3



PUBLICERAT: 2010-08-22, 22:15:05 | URL: http://emeliiebylander.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3