SKRIVET: 2010-08-03, kl 23:19:46 | PUBLICERAT I: Lifetime

Ellen, you're cute!

Här blire lite tvärtom, bilder först :). Har som kan ses vart med ellenpellen idag. Vi har tagit bilder, spelat lite fotboll och bakat bullar m.m. Roligt som vanligt! Sedan vare träning nu på kvällen.  Bilderna får säga sitt. Igår var jag ju på ullared, orkade inte skriva på kvällen sen.. (det blev inget med ida tyvärrr), men mina inköp på ullared blev:
topp 59,95:-
Jeans 199:-
bh 39,95:-
trosor 59,90:-
"Djävulen bär Prada" (DVD) 49,95:-
"My boss's daughter" (DVD) 29,95:-
Skolgrejer 36,80:-
Godis o tuggumi 27,35:-
Är nöjd! Det var ju andra gången jag var där i år, så handlade mer första gången ;). Men nått hittar man ju alltid, hihi! Så igår istället för att blogga så kollade jag på "Djävulen bär Parada" och tog det lungt. Imorgon ska man va med Ida, vi har lite att prata om..<3 sedan skulle hanna komma framåt eftermiddagen. Vi får väl se hur den dan blir :). Tar med mig kameran (som alltid nu, hehe). Om jag inte kommer hem så sent imorn så bloggar jag om dan, annars bloggar jag i övermorn. Ha det bäst nu, Puss hej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3