SKRIVET: 2010-08-04, kl 23:14:57 | PUBLICERAT I: Lifetime

Myyyyyyyyys dag!

Jag känner mig så duktig, haha! Jag rör på mig och det är ju bra. Jag cyklar här fram och till baka både till och i stan, hehe. Men det märks att det bara går bättre och bättre nu, det är så gött! Jaja, idag cyklade jag in till Ida på morgonen, prata, cykla ner till hamnen och tog kort! Sedan kom Hanna. Då kolla vi på film, cykla ner till stadsparken och tog fler kort. Lite senare på kvällen sen cykla vi ner till hamnen igen o satte oss. Där bodde massa illrar (haha låter lite konstigt när man säger illrar, men ändå). De var jätte söta med super läskiga. Det var ju flera stycken som sprang kring oss :s. Btw, så kom Ellen också, vi myste med chips, cola och tog ännu mer kort, HAHA! Hel mysig dag måste jag säga! Usch det måste vi göra fler gånger. I <3 Hjo and I <3 you girls! Här kommer definitivt INTE alla bilder, men några hihi :).
En läskig men söt iller :s
De får bli dessa bilder. Vi har tagit mycket mer än såhär kan jag ju lungt säga! Imorgon ska jag nog göra en ny header hade jag tänkt mig, fårse vad som händer mer. Har träning på kvällen så :).  Nu däremot måste jag packa bullar i påsar så de inte blir torra (bullarna som jag och ellen gjorde) innan jag kan gå och lägga mig. Men god natt på er ändå!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3