SKRIVET: 2010-08-11, kl 07:07:49 | PUBLICERAT I: Lifetime

Woke up in the morning light..

God morgon, kan man verkligen säga nu. Kl är bara 7.. "snark". Jag hade inte behövt gå upp så tidigt egentligen, men kan ju passa på att börja vända på dygnet till skolan. Om ungefär 2 ½ timme tar jag en buss till gate, för att va med Alma :). Har inte vart med henne på näst intill hela sommaren.. har saknat den tjejen <3. Så det är det jag ska göra idag. Igår pluggade jag inför moppekortet hela dagen, sedan på eftermiddagen/kvällen åkte jag in till Tidaholm för att prova linser. Äntligen säger jag bara. Har väntat på att få göra det i år o dar. Så ska dit ett par gånger till för att träna på att sätta i och ur linserna. Kommer antagligen få dem i början av skolan (a). Roligt!
Nu ska jag äta frukost. Ha en bra dag, puss hej !



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3