SKRIVET: 2010-12-30, kl 16:35:46 | PUBLICERAT I: MuSiC

Äntligen fann jag veckans låt!

Usch, nu är man trött i fötterna. Har spelat ishockey med Linus och hans vänner i 2 ½ timme. Så jag sitter helt utslagen i soffan just nu! Hihi, men jag har kommit på att jag missat veckans låt i flera veckor nu och jag har försökt att komma på en bra låt! Och jag har hittat den tack vare Ida! Ida har pratat om en disney-låt från lejonkungen hela veckan. Den lockar fram barndomsminnen! Vi kollade alltid på lejonkungen och lekte lejonkungen på kalas! Så därför får just denna låten bli veckans låt! Plus att den är helskön att lyssna på (a). Njut!


Ida

ill goooo! <3



PUBLICERAT: 2010-12-30, 19:06:08 | URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3