SKRIVET: 2010-12-19, kl 17:24:37 | PUBLICERAT I: Lifetime

Brudar, ni är bäst! ♥

Jag älskar glögg! Sitter framför TV:n med mamma och pappa och dricker glögg. I helgen har jag vart hos Clara med Ida och johanna. Vi hade det helmysigt! Vi hade tänkt att kolla på film, men när vi försökt att få på filmen i typ en timme så gav vi upp och satte oss på Claras rum och prata. när Claras föräldrar sedan kom hem så kollade de om det var nått fel på Tv:n eller playstationet, men det var bara en kabel som inte var i satt ordentligt. Haha typiskt! Jag tror vi somnade typ vid 1. Jag tror att vi var trötta hela kvällen. På morgonen fick vi pannkakor av Claras snälla mamma och jag försökte ändra min, Claras och Idas blogg (boxlife.blogg.se) men det gick inte så jätte bra, hihi. Ni kan kika in en sväng själva. Nu ska jag snart pynta granen som har tagits in, sedan ska vi göra julgodis och jag har lovat Linus att lära honom att göra en marsipan gris som jag själv lärde mig att göra på praon. Vi får se hur det går. Jag ska såklart ta fram kameran, så bilder kommer förhoppningsvist ikväll. Men ni får ha det så bra så länge. Pusshej!


wilma

Fin blogg!:)



PUBLICERAT: 2010-12-20, 16:21:08 | URL: http://wilmaakarlen.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3