SKRIVET: 2010-12-20, kl 21:59:06 | PUBLICERAT I: Lifetime

Fixochtrix, imorgon julavslutning!

Tjolahopp nu händer det grejer här! Har egentligen ingen tid att blogga just nu, har redan suttit hela kvällen och fixat lite roligheter på bloggen min. Hoppas att ni gillar det! Jag har bland annat fixat en signatur efter varje inlägg, en stöd rosa bandet - band, en gilla knapp och snö. Snön har alla nu så jag tänkte inte lägga in det på min blogg, men fick lust till det i alla fall. Idag har jag annars haft en slapp dag i skolan med mycket film och långdans! Sedan har jag kollat på lillbroderns skolavslutning och i morgon blire min! Så ska lägga mig snart så jag är pigg o glad då! Här kommer julbilderna jag lovat !
Gott med julgodis! Går och smyg tar hela tiden, hihih. Ha det bäst nu. Pusshej!


Tricia <3

Hihi, Tack! Du är också sjukt fin :D



PUBLICERAT: 2010-12-21, 11:51:37 | URL: http://wearebeautiful.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3