SKRIVET: 2010-12-29, kl 12:15:14 | PUBLICERAT I: Lifetime

Granneday, hihi

God morgon! Sitter här med handduks turban. Det blir ett kort inlägg nu. Matilda kommer om en timme så måste göra mig i ordning tills dess. I måndags var jag i skövde med Ida! Helt underbart. Vi gick hur många omvägar som helst. Och när vi skulle hitta ett bra ställe att äta på så var jag tvungen att ringa mamma ett par gånger haha! Men vi hitta en pizza restaurang med amerikanska pizzor mums! Jag köpte en väst, ett linne, en väska och värmeskyddande spray till håret. Kläderna ska jag ha på nyår när jag åker till Sofie, så bilder på den outfiten kommer senare. Men nu måste jag reda ut mitt hår och sminka mig. Bästa grannen är snart på väg ! Ha det bäst nu. Pusshej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3