SKRIVET: 2010-12-31, kl 17:19:23 | PUBLICERAT I: Lifetime

Happy new year!

Har egentligen inget speciellt att blogga om, men jag ville önska er alla bloggläsare ett gott nytt år, för 2011 är på g! Sedan har jag även lovat att visa min outfit för kvällen, så den kommer här nedan för. Jag vill tacka alla som gjort mitt år grymt! Sommaren 2010 var bäst och kommer alltid finnas i mitt minne! Jag hoppas att 2011 blir minst lika bra som detta år. Nästa år börjar jag gymnasium, vem vet kanske flyttar? Har ingen aning om det, men det är det som är spännande! 2011 kommer bli förändringens år för mig ! Och 2010 ska avslutas på ett underbart sätt med gott folk! Så jag hoppas att ni kommer ha en underbar kväll och än en gång GOTT NYTT ÅR ! (L)
Pussssssssssssssssssssssssssssssss!


emmy

fin bild tola<3



PUBLICERAT: 2011-01-17, 16:36:20 | URL: http://morgongryning

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3