SKRIVET: 2010-12-07, kl 22:11:53 | PUBLICERAT I: Lifetime

Jag känner mig efterbliven....

Okej, jag känner mig jätte efterbliven.... Alla pratade ju om Twilight ett bra tag och sa att den var så himla bra o.s.v (jag tänkte inte så mycket på det, kände inte riktigt för att kolla på den), sedan blev det ett himla ståhäjj om New moon och nu även Eclipse. Jag har aldrig känt för att kolla på dem. Men nu typ hundra år senare (känns det som) har jag kollat på den första filmen Twilight med Clara och gissa vad? Jag älskade den såklart. Det är så himla typiskt mig att vara så efterbliven ! haha. ne men ändå. Så nu står såklart alla tre filmerna på önskelistan till jul. Haha jag skrattar åt det när jag tänker efter. Men.. aa, hahah. Har som ni nu kanske förstår vart med underbara Clara. Men hon var nog lite sur på mig när jag åkte eller, haha kanske inte (a).
Kan bara berätta litte kort innan jag slutar att skriva, att i söndags åkte jag som sagt till marknaden och var där halva dan. Satt med goda vänner och kolla på när de sålde godis. Kvällen slutade med att jag hade fått en blödande läpp av simon och jag slängt snö i hans ansikte som hämnd, haha fråga inte ! På kvällen bjöd syrran hela familjen på en god middag ! Men nu ska jag sova, har skola imorn precis som allt annat folk, men efter skolan blir det pepparkakas bak hos mormor, hihih. God natt!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3