SKRIVET: 2010-12-10, kl 22:04:03 | PUBLICERAT I: Lifetime

Minnah borde vinna Idol !

Gooooooood kväll!
Sitter i soffan med Hanna och penny. Vi har vart ute och åkt skridskor. GÅr nog ut till isbanan imorgon igen. Det var vinterns första åk, härligt (a). Nu har vi precis kollat på¨idol och cirkus möller visas på TV:n. Jag kan säga att det inte är det bästa programmet jag sätt, men det är lite komiskt när man är trött, haha. Väntar på att få veta vem som vinner idol. Själv tycker jag att det borde bli Minnah ! Idag var hon helt klart bäst ! Igår var jag hos farfar och gjorde pepparkakshus med familjen (en jultradition). Tog lite bilder då, som jag nog lägger ut imorn. Skriver mer imorn, för nu vill hanna ha datorn.
Bild på bruden som ska vinnaaaaaaaaaaa !
Pusshej



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3