SKRIVET: 2010-12-30, kl 10:29:18 | PUBLICERAT I: Lifetime

.P.O.W.E.R.

Tjoho alla glada !
Står i köket och väntar på att min frukost ska bli klar. Kokta ägg (a). Så jag tänkte slänga in ett inlägg nu på morgon kvisten. Vaknade kl 8 i morse. Kände för att gå upp tidigt. Det är skönt det med ibland. Idag har jag planerat att kolla igenom lite skolböcker som jag tagit med hem över lovet. Har ju lite prov och annat tråkigt när jag kommer tillbaka. Sedan ska jag ut på isen en bra sväng hade jag tänkt och baka en efterrätt till nyår. Ja, så så ser min dag ut idag. Ganska skön och slapp dag :). Men är kommer lite bilder som jag och matilda tog igår!
Armbågspower (Y)
Hinner inte ladda upp fler, mina ägg är klara nuuue! Pusshej !



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3