SKRIVET: 2010-12-01, kl 16:41:39 | PUBLICERAT I: Lifetime

1 dec = 24 dar kvar till jul !

Hej alla sötnosar där ute i världen ! Snart närmar sig Julen. Bara 24 dar kvar, eller 23 kanske. Eftersom denna dag snart är slut, hihi. Så nu börjar nedräkningen.
Jag har tänkt varje kväll i hela veckan att jag skulle blogga, men har inte haft orken. Men nu har jag tagit mig i kragen. Har även hittat lite söta animeringar på google. La upp några stycken eller haha flera stycken.
Ja men i alla fall, det har inte hänt så himla mycket i början på denna vecka. Det har varit segt att gå upp, det har varit krångel med bussarna (på grund av vädret), det har varit normalt i skolan, jag har varit super trött (och eventuellt lite grinig, kan jag faktiskt erkänna) och jag har somnat direkt när jag har lagt mig. Det ända som kanske är lite roligt att berätta är om Lussevolley bollen. Ska vara med i samma lag som Alma, Hanna x2 och Ellen! Vi kommer bara inte på vad vi ska klä ut oss till som alla vill. Men det löser sig alltid !
Imorgon har man SO-prov... inte kul. och på eftermiddagen har jag inget planerat. På fredag kväll blir det antingen julfest på gårn eller kalas hos kusin och på lördag åker jag till GÖTEBORG med mami! Längtar som sjutton. Ska julhandla, fika och umgås med min älskade mamma. Som sagt längtar grymt mycket (L).  Nu får alla ha det så gott tills nästa gång vi hörs!


Alma

tihi, söta bilder :)


Hanna

mm det kanske den är men jag har ju inte sätt på den... :P



PUBLICERAT: 2010-12-04, 07:48:51 | URL: http://fromdaytodayy.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3