SKRIVET: 2010-12-12, kl 21:04:39 | PUBLICERAT I: Lifetime

Lussevolley imorgon!

Suuuuuuuuuuuuurt ! hihihih, sitter och äter suragodisar :$. Men det var inte det jag skulle prata om. Skulle berätta att Jay vann idol i fredags och inte Minnah. Visst jag tyckte att Minnah var bäst över lag i fredags, men att det var faktiskt helt okej att Jay vann. Han gjorde vinnarlåten lika bra som Minnah. Har haft den låten på hjärnan hela dagen!
Igår var jag och mamma i tidaholm och handla lite. Jag hitta faktiskt de sista julklapparna som jag behövde. Så när jag kom hem så satte jag på Sunes jul och hade julklappsinpackning. Så nu kan julen komma, jag är redo!  (Y). Idag har jag stått i garderoben på Hjos hotell tillsammans med Sofie hela förmiddagen. Efter det gick vi till Hanna.L en sväng, åt och sedan kyrkan för att kolla på lucia. Nu sitter jag och äter godis (igen). Känns som om jag gör det hela tiden. Inte bra....
Imorn blire först skola, sedan hem till hanna.n. Vi ska göra i ordning oss förr lussvolleybollen. KUL!  Vi ska vara spice girls (a). hihihi. lussevolley börjar 20:00, sedan med mycket skoj och spelande följer jag med Sofie hem vid typ 12 och sover hos henne över natten ! Kommer bli skojj ! Men nu ska jag packa och sova. Så hare så bra ! :)
(pepparkakshus-bilderna kommer nog inte än på ett litet tag. Jag hinner inte med allt som jag vill..)
Ha det bäst nu. Puss hej !
Bild på hannas senaste familjemedlem, gullegull!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3