SKRIVET: 2010-12-14, kl 15:21:03 | PUBLICERAT I: Lifetime

Att va sjuk är icke kul..

Här kommer ett par bilder från när vi gjorde pepparkakshuset som jag lovat.
Tänker inte skriva så jätte mycket. Orkar egentligen inte. Har vart hemma hela dagen. Jag låter för jävligt rent ut sagt. Men hoppas att jag kommer tillbaka till skolan imorn igen. Det är ju sista veckan nu innan jullovet. Det var ju lussevolleyboll igår, det var jätte kul, men hade så j*vla ont i halsen så till sist så tog halstabletterna slut, så orkade inte spela de sista matcherna. Så jag satt och dömde lite istället med Alma :). Men det blev en bra kväll ändå. Men nu ska jag nog sova en stund. Pusshej !


alma

krya påreeeeej! :) <3



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3