SKRIVET: 2010-12-22, kl 10:19:19 | PUBLICERAT I: Lifetime

Christmas is soon here (L)

God morgon! Jag hoppas att alla söta människor har sovit gott!
Igår satt jag hela eftermiddagen och försökte få in en meny över headern. Det gick bra i början, sen var jag tvungen att göra om det typ 3 gånger och nu är den vit så att den inte syns... snark. Vad trött jag blir när det inte funkar som jag vill. Men jag känner att jag håller på att rösta upp min blogg lite. Har fixat två nya kategorier "Jag tipsar" och "Hiss&Diss". Första inlägget till "Jag tipsar" kom igår. Idag ska jag nog få in en Hiss&Diss. Jag ska även städa mitt rum idag, baka bröd, hitta på nått skojsigt med Penny och ladda batterierna. Julen är här om 2 dar, men för mig börjar julen i morgon kväll, hihi. Vi firar jul på kvällen den 23 dec med familjen, bara för att det blir så stressigt när vi ska åka runt till hela släkten på julafton och  juldagen. Men nu ska jag äta frukost, vi hörs snart igen. Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3