SKRIVET: 2010-12-23, kl 15:10:23 | PUBLICERAT I: Lifetime

Christmas days (L)

Snart jul allihopa! Jag hoppas att alla har fått den härliga julkänslan och verkligen längtar tills imorn! Jag kan säga att jag verkligen längtar. Men för mig börjar julafton ikväll. Snön yrar utanför fönstret, skinkan ligger i grytan på spisen, presterade familj som inte bor hemma är snart på väg hit och julklappande ligger under granen. Snart ska jag gå ut till köket och hjälpa mamma att laga mat :). Jag älskar verkligen julen! Imorgon blire det farfar på dan, sedan mormor och morfar på kvällen. Till farmor åker vi till på juldagen. Igår blev det ingen Hiss&Diss. Vi fick besök från pappas kusin, med familj. De kommer varje år innan julafton. De bor i Göteborg och vi träffar de endast en gång om året. Så det är speciellt. De kommer alltid så byter vi julklappar ! Fick en skit snygg necessär, den läggs ut på bild med de andra jag får i jul, men det kommer såklart efteråt! Jag kanske inte ha berättat att jag även fått ett riktigt fint halsband av min älskade kusin. Tack så jätte mycket ! Men den kommer såklart med ut på bild ;). Nu ska jag ut i köket för att hjälpa mammsen. Ha en riktigt trevlig jul alla nu. Pusshej (L)
Penny kikar ut genom fönstret, söt som hon är <3



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3