SKRIVET: 2010-12-26, kl 18:12:40 | PUBLICERAT I: tipsis

Rolig klocka!

Hihihi, jag tycker att det är skit roligt att få julklappar som man önskat sig för länge sedan och som man sedan glömt av. Det har faktiskt hänt mig ett par gånger. Min farmor är helt underbar när det gäller sånt. Jag tror det var i slutet i oktober eller nått sånt, då jag satt med mina kusin hos farmor och kollla i en rolig katalog. Där hittade vi bland annat klockan nedanför. Tyckte att den skulle vara rolig att ha. Så jag sa att jag skulle vilja ha den i julklapp. Hehe, Hon går ju så klart och köper den då och såklart så har jag glömt det till jul. Det är skit kul! Så jag skulle vilja tipsa om att om någon säger något som den vill ha, köp det direkt. Även om det är till en julklapp och det kanske är mitt i sommaren när du köper den. Hihi (a).
Hehe, klockan som jag fick, har som ni ser ett litet förvar bakom sig. Jätte smidigt (Y)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3