SKRIVET: 2010-12-26, kl 11:15:55 | PUBLICERAT I: Lifetime

Annandag jul (a)

Annandag jul, känns skit skönt att julfirandet är över nu. Jag har haft det jätte mysigt, haft kul med familjen, ätit god mat och fått jätte fina presenter! Men det är ändå skönt att mitt firande är över. Det blir så mycket på en gång. Det är kalas på kalas, så till slut blir man trött. Så denna dagen är den dag som jag bara tar det lugnt, smälter maten jag proppat i mig i helgen och pilar på mina julklappar (a). Ni ska snart få se vad jag har fått. Men kan berätta hur jag har firat denna jul. I torsdags kväll den 23 sammlades familjen johansson för att äta årets första julbord, mysa med massa julgodis och dela ut julklappar! På julafton sen åt vi alla en traditionell julfrukost med film som presterade år. Sedan vid tolv åkte vi till farfar och lossas farmor, för att fira där. Vi åt, bytte julklappar innan kalle anka och när kalle anka var slut åkte vi vidare till mormor och morfar för att fira med mammas del av släkten. Mormor och morfar har typ 2 meter snö så såklart var vi ute och härja i den. Halv 12 på julafton satt jag i kyrkan med farmor och farfar, ida och julia och var med på midnattsmässan, det är pricken över i:t för mig. På Juldagen vakna jag vid 1.. hihhi Vadå trött? Kl 4 gick vi upp till farmor för att fira en sista gång för denna julen. Idag ska jag bara slappa och vara laaaaaaaaaaaat ! Riktigt härligt (Y). Har haft en toppen jul ! Imorgon är mellandagsrean med Ida i skövde inplanerad. Ska bli kul för har inte vart med ida på evigheter! Så det blir underbart. Man måste ju shoppa loss för alla pengar man fått under julhelgen (a). Men nu har inlägget blivit så långt så jag laddar upp lite julbilder i nästa inlägg! Men här kommer de flästa presenter som jag fått denna helg :).
Inte riktigt alla klappar är på bild men många ! hihih.
Halsbandet från Ida (L)
Min nya mobil som jag fick av mamma och pappa! (L) en LG kp500, den är perfekt för mig!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3