SKRIVET: 2010-12-05, kl 11:36:28 | PUBLICERAT I: Lifetime

All i need is you

Gott folk! Vi är nu inne på andra advent. Trevligt eller hur?
Igår blev det inget bloggande när jag hade kommit hem. Var alldeles för trött och seg i huvudet för det. Men vad skulle man förväntat sig efter en dag med bara shopping och hundratals människor att trängas med? Hihi, men jag hade det riktigt trevlig i Göteborg med mamma igår. Vi kommer lagom till att gallerian öppnar. I början var det typ inga där, men jag kan säga er att det fyllde på rätt bra rätt fort! När vi vart där i kanske en halv timme, så börjar någon spela och sjunga. Vi gick för att kolla vem/vilka det var. Vi får se att idol är där och de som har åkt ut idol nu på slutet står och sjunger. Jag fick bland annat se Geir Rönning och Elin Blom. Det var faktiskt riktigt kul ! Men tog inga bilder. De finns bland minnerna (a). Lägger in en låten som Geir sjöng i göteborg (det är han som sjunger nu med). Tycker att han är grymt bra!
Men vi stod inte och lyssna så jätte länge där framför scenen, kan jag ju lugnt påstå. Men ändå. Ja vad ska man säga mer. Vi gick runt och handla julklappar +  att jag köpte en tröja (se bild nedan) och en bh till mig själv.  Så har 3 julklappar kvar, sen är jag helt klar ! Jag har verkligen fått julstämningen i kroppen nu. På vägen hem i går satt vi och åt tomte skum = GOTT ! Idag blire julmarknad på almnäs ! Ännu mera julstämning :). Sen ska jag nog inte göra så mycket mer. Här kommer en bild på dagens outfit.
Ha det så bra, pusshej!


Ida

Underbar't foto ! <3



PUBLICERAT: 2010-12-05, 17:42:13 | URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/
emelie

Hej, jag har en fråga på min blogg som jag vill ha svar på, frågan är i inlägget "kategori..." och jag hoppas du ägnar en sekund åt att kika in där och svara på den:)



PUBLICERAT: 2010-12-05, 18:32:15 | URL: http://emeliiebylander.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3