SKRIVET: 2010-12-02, kl 08:30:00 | PUBLICERAT I: MuSiC

Veckans låt!

Veckans låt blir en jul låt bara för att vi gått in i december nu. Tycker att den är en härlig jullåt. Jag blir glad när jag hör den! Här nedan har jag lagt in ett youtube-klipp eller rättare sagt Cocacolas nya reklam som är lika härlig. Låten spelas i reklamen, hehe. Aha men i alla fall. Kolla på den om ni har lust. Tycker att den är mysig (a).
Har det gott ! Pusshej <3
P.S om ni undrar är detta ett tidsinställt inlägg. Hade lust att pröva! Precis just nu sitter jag antagligen och skriver SO-provet som jag pratade om igår. Hhihi, lite komiskt. Jag hoppas att det går bra för mig (Y) D.S



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3