SKRIVET: 2010-02-21, kl 13:02:32 | PUBLICERAT I: Lifetime

21/2

Trevlig söndag med mycket snö?

De stora samtals ämnerna nu är nog snön och OS.
Snön har nog ingen missat! men det kanske inte är alla som ser på OS.
Jag kollade inte på OS förr, men detta året fattar jag inte vad som har hänt?
Till exempel i går kväll låg jag och kolla på när herrarna åkte skidor i 30 km tror jag och det var
spännande! Jag kanske håller på att bli en sån där som följer sporterna, vem vet?
I alla fall igår tog Marcus Hellner guld och Johan Olsson Brons, i ett underhållande lopp!
Grattis. Det verkar som om det går bra för svenskarna i OS, vi är rätt grymma.
Som till exempel Anja Pärsom, när hon vurpa och kunde nästan slå ihjäl sig. Tävlar i slalom
dagen efter och vinner brons, då är man en kämpe och grymt duktig!
Så de som inte  kollar på OS borde göra det, i alla fall lite grann. För det är roligare att kollar
på än vad det verkar! (Y'

Nu har jag lovat brorsan att följa med ut i snön så puss hej!






Vinter-bilder som är tagna idag laddas in när jag orkar ;)

                                                                                                     



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3