SKRIVET: 2010-02-17, kl 23:44:24 | PUBLICERAT I: Lifetime

A wonderful day! <3

Är mega trött efter en superdag!
Ungefär kl 2 idag tog jag en buss in till Ellen. Sedan följde jag med henne, hennes familj, Jerre
och hennes mamma till skövde arenan. Jag kan säga att det var skit kul där! Jag hade super roligt.
Jag har vart på rätt många äventyrs bad, och detta var ett av de bästa! Det var skit mysigt, med
mycket växter + det fanns mycket att göra! (Y). Tummen upp för skövde arenan från mig!
När vi badat klart typ vid åtta elr nått sånt, åkte vi till mcddonald's för att äta lite innan vi åkte
hem igen. Tack så superduper mycket för dagen! Den var bäst! :D<33Nu sitter jag här och kollar
lite halvt på marley o jag, men funderar på att sova.
Imorgon blire nog Ida, som är uppe hos farmor! :)


Puss hej!

                                                                                                      



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3